SWEET TEA

I Follow Back and I Comment cuz I"m that kinda girl!

Thursday, August 28, 2014

Smug.


This is me lookin' all SMUG. . .


...and this is why.

My family eats a lot of cereal,  yet no one will eat the last bit of cereal from the box, regardless of my threatening  prompting.  I've tried mixing the last bits of cereal together to make "mystery cereal", but they were onto me quickly, so I've been throwing the dredges of the cereal into a zip lock baggie and putting it in the back of the freezer.  

Then, one day it happened!
(pause for dramatic flair)
I googled "uses for left over cereal" and discovered a recipe for "Left Over Cereal Cookies".  This recipe has turned the unwanted cereal into a real treat.  These cookies are sooo GOOD!

Let the record show I'm not as SMUG as I thought - I was gonna post a link to the recipe but couldn't find the exact recipe when I googled it today. What's that about?!  But, I have the recipe saved so if you're interested shoot me an email and I'll send it your way.

This sweet treat deserves a better name than
"Left Over Cereal Cookies".
I'd love a name that do these cookies proud.
Idea?



9 comments:

Linda said...

How clever you are!!! I used to make trail mix out of cereal adding M&M's and nuts so it was really good. I like your idea and would LOVE the recipe!!

Laurie M said...

best of the bottom of the bag cookies! YUMMO!

Tammy said...

Wow the cookies sound good and look good, to bad we don't eat any cereals. I might have to start, haha.

Greatfull Dazee said...

We don't eat a lot of cereal anymore since the kids are gone. They called the bottom of the cereal box "cereal dust", so I would call them Dust Cookies! LOL Great idea though! You always make it funny!

Say What? said...

That's just ... awesome!

Margie said...

Those cookies look good ;o)

Sandra said...

Well that is a great idea, I have so many baggies of leftover cereal. I don't know why my kids eat everything but the last cup or so at the end of the bag.

yaya said...

This must be a universal problem! Good for you for finding a good use for those leftovers! I wish I could come up with a name...I usually can do pretty good with a challenge like that. Maybe I need to eat a few of the cookies before I can think of one!

marejohn said...

OOH, yummy! I think these are called Cowboy Cookies (why?? IDK :) Seems like that was what the title on an old recipe I used to make these said and I thought it was an odd name for them. Have you tried the potato chip cookies too (plain, NOT doritos LOL!)
I'd head your way to have one BUT I have a feeling they are LOOOOONG gone!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...